Chociaż od ponad roku rozwój nowoczesnych technologii ułatwia pozyskiwanie klientów bez ograniczeń terytorialnych i większość biur rachunkowych jest w stanie obsługiwać klientów z całego kraju, a nawet zagranicy, to nadal warto pamiętać o klientach, którzy mają siedzibę w promieniu najwyżej kilkudziesięciu kilometrów.
Docenianie pracowników ma potężną siłę. Prowadzi prostą drogą do większego zaangażowania, efektywności, zadowolenia, poczucia celu i przynależności pracowników. Sprawdź, jak powinno wyglądać właściwe docenianie i jakie powinny być jego cechy.
Pytanie: Pracodawca chce dofinansować kolonie dzieci pracowników. Jakie należy spełnić warunki, by dofinansowanie było zwolnione z opodatkowania?
Wysoka jakość broni się sama – tak uważa część właścicieli biur rachunkowych. Jeśli klient jest zadowolony, chętnie poleci znajomym nasze biuro. Niekoniecznie. Oto kilka wskazówek, jak pozyskać referencje, które pomogą zwiększyć bazę nowych klientów.
Zapisz się, a powiadomimy Cięo wszelkich nowościach z zakresu podatków i rachunkowości:
PORADNIA Odpowiedzi nawet na najtrudniejszepytania
Zadaj pytanie ekspertowi »