Pytanie: Firma - lekarz protetyk, rozlicza się na zasadach ogólnych. Kupił na umowę (odo osoby prywatnej) wyposażenie biura, kwota około 30 tys. zł od osoby prywatnej. Po kilku dniach chce sprzedać całe wyposażenie na fakturę sprzedaży. Czy wydatek z umowy może być kosztem w kolumnie 10 czy 13?
Po przeczytaniu tekstu dowiesz się:
Jak w KPiR ująć zakup sprzedanego wyposażenia do biura.
Polecamy więcej porad dla podatników prowadzących KPiR
Sprawdź, czy trzeba drukować spis z natury
Zakup wideorejstratora do samochodu używanego w działalności a koszty
Przedsiębiorca, który dobrowolnie lub obowiązkowo musi od 2023 roku rozpocząć prowadzenie ksiąg rachunkowych, ma do spełnienia wiele obowiązków, jakie nakłada na niego ustawa o rachunkowości. O czym pamiętać?
Po przeczytaniu tekstu:
Będziesz wiedzieć, jakich obowiązków dopełnić w związku z przejściem z KPiR na pełną rachunkowość.
Czytaj też: