Hotel nie może uznawać za usługę kompleksową wszystkich oferowanych atrakcji

/appFiles/site_128/images/autor/OHjqeRKV4hY3BW9.jpeg

Autor: Tomasz Krywan

Dodano: 15 lipca 2016
Hotel nie może uznawać za usługę kompleksową wszystkich oferowanych atrakcji
Pytanie:

5 Prowadzimy hotel i posiadamy klub fitness. W cenę usługi zakwaterowania mamy wliczone śniadanie, wstęp na fitness (korzystanie z urządzeń, pobyt w saunie, basen). Naszą ofertę powiększyliśmy o SPA. Posiadamy tam tzw. strefę mokrą, gdzie można skorzystać z basenu, sauny, jacuzzi czy łaźni. Możliwość wstępu do tej strefy zdecydowanie wzbogaca naszą ofertę. Czy wstęp do tych atrakcji mogę zaliczyć do kompleksowej usługi hotelarskiej i wykazać na fakturze w jednej pozycji?

Zyskaj DARMOWY dostęp do pełnej treści tego artykułu

Jeśli masz dostęp to zaloguj się


Dzięki darmowemu dostępowi Zyskasz:

  • Rozwiązania swoich problemów księgowych.
  • Poczucie bezpieczeństwa przy rozliczeniach.
  • Zawsze najlepszą ocenę w oczach swojego szefa.

Oficyna FK to:

  • Aktualne interpretacje prawa księgowego.
  • Narzędzia księgowe i kadrowe.
  • eBooki na temat najnowszych zmian w prawie.
  • Materiały Video.


Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
REDAKTORZY PROWADZĄCY
Anna Kostecka
Prawnik, specjalistka prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
Sylwia Maliszewska
Ekspert podatkowy

PORADNIA

Odpowiedzi nawet na najtrudniejsze
pytania

Zadaj pytanie ekspertowi »