Jak prawidłowo ujmować należności z tytułu dochodów budżetowych

Autor: Barbara Jarosz

Dodano: 8 maja 2017
Pytanie:

Firma, budując żłobek, korzystała z prądu jednostki budżetowej. Jednostka wystawiła rachunek zgodnie ze wskazaniem podlicznika. Środki, które ewentualnie wpłyną od firmy (która upadła), zostaną przekazane gminie. Jak należy zaksięgować taki rachunek? W której pozycji w sprawozdaniach Rb-27S, Rb-N oraz w sprawozdaniach finansowych umieścić należności, jeśli wpłata nie wpłynie? Jak powinny odbywać się kolejne księgowania, począwszy od wystawienia rachunku do wykazywania należności albo ewentualnie ich zapłaty?

Zyskaj DARMOWY dostęp do pełnej treści tego artykułu

Jeśli masz dostęp to zaloguj się


Dzięki darmowemu dostępowi Zyskasz:

  • Rozwiązania swoich problemów księgowych.
  • Poczucie bezpieczeństwa przy rozliczeniach.
  • Zawsze najlepszą ocenę w oczach swojego szefa.

Oficyna FK to:

  • Aktualne interpretacje prawa księgowego.
  • Narzędzia księgowe i kadrowe.
  • eBooki na temat najnowszych zmian w prawie.
  • Materiały Video.


Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Więcej na temat
  • ewidencja księgowa
  • dochody budżetowe
przeczytasz w Sprawdź »
REDAKTORZY PROWADZĄCY
Anna Kostecka
Prawnik, specjalistka prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
Sylwia Maliszewska
Ekspert podatkowy

PORADNIA

Odpowiedzi nawet na najtrudniejsze
pytania

Zadaj pytanie ekspertowi »