W e-Urzędzie Skarbowym wydawane są zaświadczenia:
Ministerstwo Finansów informuje, że w e-Urzędzie Skarbowym można złożyć wniosek i bezpłatnie otrzymać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach (ZAS-W). Warunkiem skorzystania z usługi jest udzielenie zgody na doręczenie elektroniczne. Sprawdź szczegóły.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
W e-Urzędzie Skarbowym wydawane są zaświadczenia:
W celu uzyskania zaświadczenia, należy zalogować się do e-Urzędu Skarbowego na podatki.gov.pl. Wyraź zgodę na doręczenie elektroniczne, a następnie uzupełnij i wyślij wniosek o wydanie zaświadczenia. Wydane zaświadczenie znajdziesz na swoim koncie w e-Urzędzie Skarbowym, w zakładce „Dokumenty otrzymane”.
Zaświadczenie jest wystawiane jako dokument elektroniczny i doręczane na konto podatnika w e-US.
Nie należy drukować zaświadczenia. Jest ono ważne wyłącznie z postaci elektronicznej, którą można zapisać na nośniku pamięci lub wysłać, np. e -mailem.
Dokument wydany w e-Urzędzie Skarbowym podpisany jest pieczęcią Szefa KAS lub podpisem elektronicznym przez osobę do tego upoważnioną. Zaświadczenie elektroniczne ma taką samą moc prawną jak dokument papierowy.
Źródło: strona internetowa Ministerstwa Finansów
PORADNIA
Odpowiedzi nawet na najtrudniejsze
pytania