24 października 2022 r. uruchomiono nowy numer Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta e-TOLL +48 22 24 337 77.
Od 24 października 2022 r. działa nowy numer Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta e-TOLL +48 22 24 337 77. Numer jest przeznaczony dla użytkowników telefonów komórkowych i stacjonarnych, dzwoniących z Polski i z zagranicy. Sprawdź szczegóły dotyczące możliwości składania reklamacji dotyczących opłat drogowych.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
Przeczytaj również:
24 października 2022 r. uruchomiono nowy numer Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta e-TOLL +48 22 24 337 77.
Numer jest przeznaczony dla użytkowników telefonów komórkowych i stacjonarnych z Polski, jak i z zagranicy.
Dotychczasowe numery infolinii zostaną zastąpione nowym numerem w następujących terminach
Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta e-TOLL +48 22 24 337 77 działa całodobowo. Konsultanci udzielają informacji w 4 językach:
Numer jest płatny. Opłata za połączenie jest zgodna z cennikiem operatora.
W celu złożenia zgłoszenia użytkownicy systemu e-TOLL (w tym e-bilet autostradowy) mogą skorzystać również z poniższych form kontaktu:
Zgłoszenia użytkowników dotyczące płatności za przejazd autostradami na odcinkach A2 Konin-Stryków i A4 Wrocław-Sośnica składane drogą mailową oraz listowną powinny zawierać dane identyfikacyjne użytkownika, tj. numer rejestracyjny pojazdu i numer identyfikacyjny e-biletu autostradowego.
Odpowiedzi na zapytania użytkowników udzielane są w językach:
Każdemu złożonemu pytaniu lub zgłoszeniu zostaje nadany indywidualny numer, który umożliwia śledzenie statusu sprawy.
Źródło: www.etoll.gov.pl/
PORADNIA
Odpowiedzi nawet na najtrudniejsze
pytania