Kontakt e-TOLL – nowy numer infolinii Centrum Obsługi Klienta e-TOLL

Dodano: 28 października 2022
Kontakt e-TOLL – nowy numer infolinii Centrum Obsługi Klienta e-TOLL

Od 24 października 2022 r. działa nowy numer Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta e-TOLL +48 22 24 337 77. Numer jest przeznaczony dla użytkowników telefonów komórkowych i stacjonarnych, dzwoniących z Polski i z zagranicy. Sprawdź szczegóły dotyczące możliwości składania reklamacji dotyczących opłat drogowych.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jak kontaktować się z Centrum Obsługi Klienta e-TOLL?
  • Do kiedy aktywne są stare numery telefonów?
  • W jakich formach można zgłaszać sprawy dotyczące e-TOLL?

Przeczytaj również:

  • W Polsce można już korzystać z usługi EETS

Nowy numer Centrum Obsługi Klienta e-TOLL

24 października 2022 r. uruchomiono nowy numer Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta e-TOLL +48 22 24 337 77.

Numer jest przeznaczony dla użytkowników telefonów komórkowych i stacjonarnych z Polski, jak i z zagranicy.

Dotychczasowe numery infolinii zostaną zastąpione nowym numerem w następujących terminach

  • 800 101 101 pozostaje aktywny do 31 października 2022 r.
  • +48 22 521 10 10 pozostaje aktywny do 6 listopada 2022 r.
Zapamiętaj!

Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta e-TOLL +48 22 24 337 77 działa całodobowo. Konsultanci udzielają informacji w 4 językach:

  • polskim,
  • angielskim,
  • niemieckim,
  • rosyjskim.

Numer jest płatny. Opłata za połączenie jest zgodna z cennikiem operatora.

Kontakt e-TOLL: zgłoszenia dotyczące poboru opłat można składać również przez e-mail i listownie

W celu złożenia zgłoszenia użytkownicy systemu e-TOLL (w tym e-bilet autostradowy) mogą skorzystać również z poniższych form kontaktu:

  • formularz kontaktowy dostępny na stronie etoll.gov.pl (dla użytkowników niezarejestrowanych w systemie e-TOLL)
  • wiadomość e-mail, przesłana na adres [email protected]
  • zgłoszenie przesłane na adres: Ministerstwo Finansów ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa. W celu szybszego skierowania Państwa sprawy do właściwej komórki, prosimy o dodanie na kopercie informacji „dot. systemu e-TOLL”.

Zgłoszenia użytkowników dotyczące płatności za przejazd autostradami na odcinkach A2 Konin-Stryków i A4 Wrocław-Sośnica składane drogą mailową oraz listowną powinny zawierać dane identyfikacyjne użytkownika, tj. numer rejestracyjny pojazdu i numer identyfikacyjny e-biletu autostradowego.

Odpowiedzi na zapytania użytkowników udzielane są w językach:

  • polskim,
  • angielskim.

Każdemu złożonemu pytaniu lub zgłoszeniu zostaje nadany indywidualny numer, który umożliwia śledzenie statusu sprawy.

Przeczytaj również:

Źródło: www.etoll.gov.pl/



REDAKTORZY PROWADZĄCY
Anna Kostecka
Prawnik, specjalistka prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
Sylwia Maliszewska
Ekspert podatkowy

PORADNIA

Odpowiedzi nawet na najtrudniejsze
pytania

Zadaj pytanie ekspertowi »