Poznaj zasady sporządzania sprawozdania Rb-70 w zakresie prac interwencyjnych

Autor: Barbara Jarosz

Dodano: 7 marca 2018
Poznaj zasady sporządzania sprawozdania Rb-70 w zakresie prac interwencyjnych
Pytanie:

Jesteśmy państwową jednostką budżetową, zawarliśmy umowę z urzędem pracy w sprawie organizowania prac interwencyjnych, na podstawie której zatrudniony został pracownik (1 etat). Otrzymujemy refundację części wynagrodzenia oraz składki na ubezpieczenia społeczne liczone od kwoty refundowanego wynagrodzenia. Czy w związku z tym powinniśmy sporządzić dwa sprawozdania Rb-70 tj.: dla  zadania A podstawowa działalność jednostki organizacyjnej, nie wykazując w stanie zatrudnienia etatu oraz w wykonaniu ująć tylko wynagrodzenie bez otrzymanej refundacji; dla zadania B osoby zatrudnione do prac interwencyjnych wykazując kwotę wynagrodzenia w zakresie wykonania z uwzględnieniem otrzymanej refundacji wynagrodzenia.

Zyskaj DARMOWY dostęp do pełnej treści tego artykułu

Jeśli masz dostęp to zaloguj się


Dzięki darmowemu dostępowi Zyskasz:

  • Rozwiązania swoich problemów księgowych.
  • Poczucie bezpieczeństwa przy rozliczeniach.
  • Zawsze najlepszą ocenę w oczach swojego szefa.

Oficyna FK to:

  • Aktualne interpretacje prawa księgowego.
  • Narzędzia księgowe i kadrowe.
  • eBooki na temat najnowszych zmian w prawie.
  • Materiały Video.


Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Więcej na temat
  • prace interwencyjne
  • Rb-70
  • sprawozdanie RB-70
przeczytasz w Sprawdź »
REDAKTORZY PROWADZĄCY
Anna Kostecka
Prawnik, specjalistka prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
Sylwia Maliszewska
Ekspert podatkowy

PORADNIA

Odpowiedzi nawet na najtrudniejsze
pytania

Zadaj pytanie ekspertowi »