Zarejestruj się BEZPŁATNIE w serwisie i korzystaj z porad ekspertów

  • WSZYSTKIE
  • 2018
  • 2018
  • 2017

Jak zaksięgować koszty upomnienia w związku z niedopełnieniem obowiązków ppoż

Autor: Barbara Jarosz

Dodano: 31 lipca 2017
Pytanie:

Komenda Powiatowa PSP nałożyła na zakład upomnienie w związku z niedopełnieniem obowiązków ppoż. Czy są to dochody Skarbu Państwa (RB-27ZZ), czy powiatu (czy należy podzielić na 95%  i 5%)? Jak zaksięgować  koszty upomnienia?

Zyskaj DARMOWY dostęp do pełnej treści tego artykułu

Jeśli masz dostęp to zaloguj się


Dzięki darmowemu dostępowi Zyskasz:

  • Rozwiązania swoich problemów księgowych.
  • Poczucie bezpieczeństwa przy rozliczeniach.
  • Zawsze najlepszą ocenę w oczach swojego szefa.

Oficyna FK to:

  • Aktualne interpretacje prawa księgowego.
  • Narzędzia księgowe i kadrowe.
  • eBooki na temat najnowszych zmian w prawie.
  • Materiały Video.


Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła
Więcej na temat
  • Koszty
  • koszty upomnienia
  • księgowanie kosztów
przeczytasz w Sprawdź »
Nr 113 Lipiec/Sierpień 2017
AAB 113Wydanie archiwalne

Zostań subskrybentem publikacji Aktualności Rachunkowości Budżetowej

„Aktualności rachunkowości budżetowej” to praktyczne rozwiązania dla księgowych i skarbników jsfp.

Wystarczy 20 minut w miesiącu, aby dowiedzieć się o wszystkich konsekwencjach aktualnych przepisów dla rozliczeń Twojej jednostki i uniknąć błędów w pracy!

Zamów bezpłatny numer »

Więcej na temat
  • Koszty
  • koszty upomnienia
  • księgowanie kosztów
przeczytasz w Sprawdź »
wiper-pixel