Biura rachunkowe mają coraz silniejszą reprezentację na Facebooku. Te, które jeszcze nie stworzyły swojego fanpage’a poza brakiem czasu najczęściej powstrzymuje brak pomysłu na tematykę postów. Oto kilka wskazówek, jak przyciągnąć i zainteresować użytkowników najpopularniejszego serwisu społecznościowego.
Chociaż to obraz, a nie treść, jest królem reklamy, to mimo wszystko słowa są potężnym instrumentem komunikacji marketingowej. Nie trzeba być zawodowym copywriterem, aby pisać przekonujące i wartościowe teksty promujące biuro rachunkowe.
Jeśli Twoi pracownicy korzystają ze służbowych laptopów, na których są przetwarzane dane osobowe klientów należy uregulować kwestię transportu, przechowywania i używania sprzętu poza siedzibą biura. Sprawdź co zawrzeć w regulaminie użytkowania komputerów przenośnych.
Konsekwencją powierzania prowadzenia ksiąg rachunkowych jest możliwość przeprowadzania kontroli w lokalu biura rachunkowego. Niewywiązywanie się z obowiązków związanych z tego rodzaju kontrolą grozi dotkliwymi sankcjami finansowymi, które mogą być nakładane zarówno w ramach zwykłych kar porządkowych, jak i na podstawie przepisów karnoskarbowych.
Świadczenie usług elektronicznych przez biura rachunkowe pozwala na bardziej efektywną pracę biura, które dzięki elektronicznemu obiegowi dokumentów nie jest zmuszone do ich archiwizacji, katalogowania, przesyłania itp. Jest to również duże u dogodnienie dla klientów, coraz częściej ceniących sobie możliwość załatwiania spraw przez Internet.
Sprawdź czy strona biura spełnia podstawowe kryteria użyteczności, czyli m.in. czy ma intuicyjną nawigację i czy użytkownikom łatwo jest z niej korzystać. Odpowiedź poniżej prezentowane pytania pozwolą ci stwierdzić czy powinna zostać ona ulepszona lub zmieniona.
Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych krytyczne odniósł się do projektu nowych przepisów o ochronie danych osobowych. Głównym zarzutem w stosunku do nowych regulacji jest brak gwaranci niezależności nowego organu ochrony danych. GIODO odniósł się również krytycznie do zaproponowanych przez Ministerstwo Cyfryzacji zmian w przepisach sektorowych, które obniżą ochronę osób, których dane dotyczą.
Najskuteczniejszy sposób na promocję biura rachunkowego to odkrycie i zdefiniowanie niepowtarzalnego profilu firmy i konsekwentne, długofalowe komunikowanie się z otoczeniem, czyli stwarzanie potencjalnym klientom jak najwięcej okazji do zetknięcia się z informacją o biurze i jego ofercie. W ten sposób budujemy silną i rozpoznawalną markę. Przyjrzyjmy się temu procesowi z bliska.
Udział w targach to jeden ze sposobów na bezpośredni kontakt z potencjalnymi klientami. To także doskonała okazja do budowania rozpoznawalności biura i świetna sposobność do zapoznania się z ofertą konkurencji. Ponieważ sezon targowy w pełni, piszemy o tym, dlaczego warto zaprezentować się podczas tego typu wydarzeń i jak się do nich przygotować, by stanowiły skuteczny instrument promocji biura.
Zapisz się, a powiadomimy Cięo wszelkich nowościach z zakresu podatków i rachunkowości:
PORADNIA Odpowiedzi nawet na najtrudniejszepytania
Zadaj pytanie ekspertowi »