Zarejestruj się BEZPŁATNIE w serwisie i korzystaj z porad ekspertów
Pracownik zatrudniony w jednostce budżetowej przechodzi na emeryturę; osoba ta nie jest członkiem korpusu służby cywilnej. Staż pracy wynosi 10 lat i 3,5 miesiąca. Poprzedni zakład pracy: to przedsiębiorstwo państwowe − 3 lata stażu, oraz Centralny Związek Spółdzielni Inwalidów − 9 lat stażu. Czy do uprawnień związanych z odprawą emerytalną należy wliczyć tylko okres pracy w obecnej jednostce? Czy też doliczyć jeszcze dwa wyżej wymienione zakłady pracy? Nadmienię, że dla pracownika stosuje się zapisy ustawy o pracownikach urzędów państwowych.
„Aktualności rachunkowości budżetowej” to praktyczne rozwiązania dla księgowych i skarbników jsfp.
Wystarczy 20 minut w miesiącu, aby dowiedzieć się o wszystkich konsekwencjach aktualnych przepisów dla rozliczeń Twojej jednostki i uniknąć błędów w pracy!