Zarejestruj się BEZPŁATNIE w serwisie i korzystaj z porad ekspertów

  • WSZYSTKIE
  • 2018
  • 2017
  • 2016

Sprawdź, jak poprawnie rozliczyć wydatki na zakup i aktualizacje programu księgowego

Autor: Ewa Ostapowicz

Dodano: 4 września 2019
Sprawdź, jak poprawnie rozliczyć wydatki na zakup i aktualizacje programu księgowego

W dzisiejszych czasach chyba każda księgowa czy biuro rachunkowe, korzysta w swojej pracy ze specjalistycznych programów księgowych. Muszą ona jednak być często aktualizowane. Jak rozliczyć w kosztach wydatki na zakup i upgrade takiego oprogramowania?

Zyskaj DARMOWY dostęp do pełnej treści tego artykułu

Jeśli masz dostęp to zaloguj się


Dzięki darmowemu dostępowi Zyskasz:

  • Rozwiązania swoich problemów księgowych.
  • Poczucie bezpieczeństwa przy rozliczeniach.
  • Zawsze najlepszą ocenę w oczach swojego szefa.

Oficyna FK to:

  • Aktualne interpretacje prawa księgowego.
  • Narzędzia księgowe i kadrowe.
  • eBooki na temat najnowszych zmian w prawie.
  • Materiały Video.


Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
NR 132 GRUDZIEŃ 2017 R.
ARP 132Wydanie bieżące

Zostań subskrybentem publikacji Rachunkowość i Podatki

Już nie popełnisz błędu - rachunkowość, podatki, ZUS - wszystko w jednym miejscu! 
Najważniejsze informacje i konkretne rozwiązania problemów podatkowych i rachunkowych. 
Dodatkowo praktyczne pomoce: wzory dokumentów, pism i druków, gotowe schematy księgowania.

Zamów bezpłatny numer »

wiper-pixel