Zarejestruj się BEZPŁATNIE w serwisie i korzystaj z porad ekspertów

  • WSZYSTKIE
  • 2018
  • 2017
  • 2016

Jak poprawnie rozliczyć wydatki na zakupu i montaż klimatyzacji w firmie

Autor: Dąbrowska Krystyna

Dodano: 25 czerwca 2019
Jak poprawnie rozliczyć wydatki na zakupu i montaż klimatyzacji w firmie

Miesiące letnie to czas, w którym firmy myślą o poprawie komfortu pracy pracowników. Jednym z takich czynności jest montaż klimatyzacji. Może ona stanowić ulepszenie środka trwałego, jakim jest budynek bądź samodzielny środek trwały w firmie. Każde z rozwiązań ma swoje wady i zalety, w zależności od sposobu montażu, wartości i metody amortyzacji. Sprawdź, jakie są skutki zakupu takiego urządzenia.

Zyskaj DARMOWY dostęp do pełnej treści tego artykułu

Jeśli masz dostęp to zaloguj się


Dzięki darmowemu dostępowi Zyskasz:

  • Rozwiązania swoich problemów księgowych.
  • Poczucie bezpieczeństwa przy rozliczeniach.
  • Zawsze najlepszą ocenę w oczach swojego szefa.

Oficyna FK to:

  • Aktualne interpretacje prawa księgowego.
  • Narzędzia księgowe i kadrowe.
  • eBooki na temat najnowszych zmian w prawie.
  • Materiały Video.


Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
NR 132 GRUDZIEŃ 2017 R.
ARP 132Wydanie bieżące

Zostań subskrybentem publikacji Rachunkowość i Podatki

Już nie popełnisz błędu - rachunkowość, podatki, ZUS - wszystko w jednym miejscu! 
Najważniejsze informacje i konkretne rozwiązania problemów podatkowych i rachunkowych. 
Dodatkowo praktyczne pomoce: wzory dokumentów, pism i druków, gotowe schematy księgowania.

Zamów bezpłatny numer »

wiper-pixel