Zarejestruj się BEZPŁATNIE w serwisie i korzystaj z porad ekspertów

  • WSZYSTKIE
  • 2019
  • 2018
  • 2017

Remont czy ulepszenie – jak poprawnie klasyfikować nakłady ponoszone na środki trwałe

Dodano: 29 października 2016

Okoliczności stanowiące podstawę podjęcia decyzji o wykonaniu danych prac, zakres prac będących przedmiotem zamówienia oraz uzyskane efekty w wyniku zrealizowania zaplanowanych prac – to czynniki stanowiące podstawę rozróżnienia nakładów na remont i ulepszenie. Prawidłowa klasyfikacja pozwoli uniknąć błędów w ewidencji.

Zyskaj DARMOWY dostęp do pełnej treści tego artykułu

Jeśli masz dostęp to zaloguj się


Dzięki darmowemu dostępowi Zyskasz:

  • Rozwiązania swoich problemów księgowych.
  • Poczucie bezpieczeństwa przy rozliczeniach.
  • Zawsze najlepszą ocenę w oczach swojego szefa.

Oficyna FK to:

  • Aktualne interpretacje prawa księgowego.
  • Narzędzia księgowe i kadrowe.
  • eBooki na temat najnowszych zmian w prawie.
  • Materiały Video.


Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła
Więcej na temat
  • remont
  • ulepszenie środka trwałego
  • remont środków trwałych
przeczytasz w Sprawdź »
Nr 46 z dn. 11.2016
Finanse jednostek oswiatowych nr 46 4JO0046Wydanie archiwalne

Zostań subskrybentem publikacji Finanse jednostek oświatowych i wychowawczych

„Finanse jednostek oświatowych i wychowawczych” to praktyczne wyjaśnienia przepisów dla służb finansowo-księgowych, przygotowane w niezwykle przystępnej i skondensowanej formie. Dostarczamy rozwiązania w 100% dopasowane do rozliczeń oświaty.

Zamów bezpłatny numer »

Więcej na temat
  • remont
  • ulepszenie środka trwałego
  • remont środków trwałych
przeczytasz w Sprawdź »
wiper-pixel