Zarejestruj się BEZPŁATNIE w serwisie i korzystaj z porad ekspertów

  • WSZYSTKIE
  • 2020
  • 2019
  • 2018

Co można wliczyć pracownikowi do uprawnień związanych z odprawą emerytalną

Dodano: 28 października 2016
Pytanie:

Pracownik zatrudniony w jednostce budżetowej, niebędący członkiem korpusu służby cywilnej, przechodzi na emeryturę. Jego staż pracy wynosi 10 lat i 3,5 miesiąca. Poprzedni zakład pracy: przedsiębiorstwo państwowe – 3 lata stażu, oraz Centralny Związek Spółdzielni Inwalidów – 9 lat stażu. Czy do uprawnień związanych z odprawą emerytalną należy wliczyć tylko okres pracy w obecnej jednostce? Czy też doliczyć jeszcze zatrudnienie w dwóch zakładach pracy wyżej wymienionych? Nadmienię, że dla pracownika stosuje się zapisy ustawy o pracownikach urzędów państwowych.

Zyskaj DARMOWY dostęp do pełnej treści tego artykułu

Jeśli masz dostęp to zaloguj się


Dzięki darmowemu dostępowi Zyskasz:

  • Rozwiązania swoich problemów księgowych.
  • Poczucie bezpieczeństwa przy rozliczeniach.
  • Zawsze najlepszą ocenę w oczach swojego szefa.

Oficyna FK to:

  • Aktualne interpretacje prawa księgowego.
  • Narzędzia księgowe i kadrowe.
  • eBooki na temat najnowszych zmian w prawie.
  • Materiały Video.


Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Więcej na temat
  • odprawa emerytalna
  • odprawa emerytalna pracowników samorządowych
przeczytasz w Sprawdź »
Nr 96 z dn. 09.2016
Finanse sektora publicznego nr 96 4KB0096Wydanie archiwalne

Zostań subskrybentem publikacji Finanse sektora publicznego

„Finanse Sektora Publicznego” to profesjonalny magazyn dla działów finansowych jednostek publicznych.

  • Rzetelne księgi rachunkowe
  • Bezbłędne sprawozdania
  • Efektywne zarządzanie finansami

Otrzymasz praktyczne przykłady, schematy księgowań, wzory dokumentów.

Zamów bezpłatny numer »

Więcej na temat
  • odprawa emerytalna
  • odprawa emerytalna pracowników samorządowych
przeczytasz w Sprawdź »
wiper-pixel