Zarejestruj się BEZPŁATNIE w serwisie i korzystaj z porad ekspertów

  • WSZYSTKIE
  • 2019
  • 2018
  • 2018

Dowiedz się, jak rozliczyć w kosztach pracodawcy ekwiwalenty za niewykorzystane urlopy

/appFiles/site_128/images/autor/YcVRrxFkq8aOCut.jpeg

Autor: Mariusz Olech

Dodano: 4 listopada 2019
Dowiedz się, jak rozliczyć w kosztach pracodawcy ekwiwalenty za niewykorzystane urlopy

Okres powakacyjny to czas, w którym wielu pracowników wykorzystało przysługujący im w danym roku urlop wypoczynkowy albo przynajmniej jego część. Tym, którym z określonych przepisami przyczyn się to nie udało, na przykład w związku ze zmianą pracodawcy, należy się pieniężny ekwiwalent za niewykorzystany urlop. Jego wypłata rodzi skutki podatkowe zarówno po stronie uprawnionego, jak i wypłacającego. 

Zyskaj DARMOWY dostęp do pełnej treści tego artykułu

Jeśli masz dostęp to zaloguj się


Dzięki darmowemu dostępowi Zyskasz:

  • Rozwiązania swoich problemów księgowych.
  • Poczucie bezpieczeństwa przy rozliczeniach.
  • Zawsze najlepszą ocenę w oczach swojego szefa.

Oficyna FK to:

  • Aktualne interpretacje prawa księgowego.
  • Narzędzia księgowe i kadrowe.
  • eBooki na temat najnowszych zmian w prawie.
  • Materiały Video.


Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nr 181 - Październik/Listopad 2019 r.
Nr 181 - Październik/Listopad 2019 r.Wydanie archiwalne

Zostań subskrybentem publikacji Koszty Podatkowe w praktyce

"Koszty Podatkowe w Praktyce” to gwarancja Twoich bezpiecznych rozliczeń.

Kompleksowo omawiamy każdy wydatek:

  • kiedy można go zaliczyć do kosztów
  • kiedy można odliczyć VAT i jakie są skutki podatkowe
  • jak ująć w księgach rachunkowych dany wydatek.

Zamów bezpłatny numer »

wiper-pixel